Jak przebiega nasza współpraca?
Wyślij tekst
Pierwszym krokiem jest wysłanie całego tekstu (plik Word, skan lub zdjęcie) e-mailem na adres: sylwia@eng-translator.pl. Przesyłając dokumenty do tłumaczenia wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z naszą polityką prywatności.
Wycena
Aby dokładnie określić koszt tłumaczenia, wyślij skan lub zdjęcie dokumentu do darmowej wyceny. Już w przeciągu 15 – 45 minut, w wiadomości zwrotnej, dostaniesz dokładną wycenę oraz proponowany terminem realizacji. To usługa zawsze bezpłatna!
Realizacja
Zaakceptowałeś koszty, terminy i warunki dostawy? Świetnie! Czas na najprzyjemniejszą część zlecenia, czyli jego realizację. Etap ten rozpoczynam po potwierdzeniu złożenia zlecenia i podaniu danych do faktury.
Odbiór
Najczęściej gotowe tłumaczenie przesyłam drogą mailową. Możesz je również odebrać osobiście. Na zaakceptowanie tłumaczenia masz 7 dni roboczych.
Płatność
Ostatni krok to płatność. Samodzielnie wybierasz formę płatności, spośród zapłaty przy odbiorze bądź przelewu bankowego. Zlecenia od osób prywatnych przesyłane e-mailem wykonywane są po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na konto (kwota i numer konta wskazane będą na fakturze).